Monday, August 16, 2010

Jom Berkunjung Ke Facebook..~

Sangat seronok bila dapat balik rumah. Makanan banyak , takyah fikir duit dan boleh ONLINE dengan tenang dan lajunya. Facebook memang wajib. Sebab aku suka komen-mengkomen orang ni. Hhahahhaha (evil laugh) ~

Facebook mereka-mereka yang wajib saya tengok bile online adalah.. Dah macam Anugerah Skrin daa.. hakhakhak :~

1. Family saya


The Best Mom Ever
(Nor Aini Mohd Nasir)


2nd Lovey Sis
(Syazwa Amira)


3rd Handsome Bro
(Mohd Dzulkarnain Che Samsuri)


4th Notty Sis
(Kalkulator Saintifik)



6th Spontaneous Sis
(Syerbba Cullen)

Selain tu , FB member yang wajib tengok. Kire cam dah jatuh hukum "Wajibal Ghunnah" lah ( eik , betul ke ejaan aku tu?)


Roommate Kesayanganku.. hihihi
(Syafinaz Roslan)



Member lepak + shisha + karaoke
(Pit Dragon)


CNN Form 6 06/07 SMK Tg Lela Segara
(Hadi Ibnu Rust)


Pasangan Les Aku ( Saje bikin Panas :D )
(Lbs Roseislover)


Leader Team Ala Gossip Girl Mase Form 2 - 3
(
Beeha АЛОИ)


Dating Center
(Nadia Nasir)


Awek Abang Angkat Saya aka Abang Kulup.. hahahahahah
(Syierah Shafei)


Saya Suka Mengikuti Setiap Status Beliau
(Amirul Anas)


Koleksi Gambarnya Sangat Hebat
(Shafiq Khairy)


Dulu Kawan , Sekarang Lawan
(Aida Suraya)


Dia Yang Ilhamkan Bahagia
(Azlan Abdullah)


Page yang wajib aku ziarahi , MPP UniSel. Seronok bace Komen student kat wall ni. Kalau tengah bengang ke , tension ke , bosan ke , ape-ape jelah perasaan yang kurang enak tu , bile p je kat page ni , terus mood aku berubah..



Sekian saja penaipan saya pada hari ini..~

P/S : Setiap gambar dan nama diatas adalah bersumberkan Facebook..~

No comments: