Sunday, August 1, 2010

Warghh..~

Aku sedang susah hati sampai rasa cam nak pecah dada.. Hujung minggu kat UniSel memang cam lahanat. Dan peluang aku untuk jadi gila sangat tingi. Gila sebab bosan.

Dahla line broadband kat sini cam haram. Sape yang bodoh sangat kuarkan idea untuk wat Unisel kat tengah hutan kelapa sawit ni..? Bongok ke ape..?
Try ko datang sini. Aku nak tengok ko tahan ke x hidup kat cni.. Bodoh..!!

PTPTN xmasuk-masuk lagi. Bila call PT tanya, dorang kata Unisel tak hantar result lagi. Aku geram betul ngan management Unisel ni. Time nak ambik duit student, cepat je kan. Sume bende kena bayar. Kalo boleh , parking pun kena bayar agaknya. Ingat student sume kaya ke..? Aku sendiri pun dah sengkek nak mati. Tekak aku ni dah x boleh nak telan megi dah..
Lain kali kurangkan gosip. Tingkatkan prestasi keje. Nak kata x cukup training, rasa cam dah banyak. APLIKASI apa yang korang belajar tu..

Aku pun dah lenguh menaip. Tengok cite jepun lagi baik dari membebel x habis ni..~




No comments: