Thursday, August 19, 2010

I ♥ Korea..!

Saya sangat obesiti obses dengan Korea. Makanan , drama , lagu , filem , haircut , make up , everything kecuali 1 - fesyen dorang yang pelik2 tu.

Aktiviti aku sepanjang cuti midsem ni :: memburu lagu-lagu English yang tersenarai di carta Billboard. Semua lagu aku download. Aku play-kan dalam Ares aku hari-hari sampai mak aku pun dah bising asyik-asyik ulang lagu same. Tapi... Aiyo.. Aku memang takleh masuk lame-lame. Aku boleh dengar , boleh nyanyi tapi sekejap. Pastu aku busan..! Aku meneruskan experimento aku dengan mem-play-kan semua khazanah lagu Korea aku. Dan dari pemerhatian Jojo , adek aku yang terlebih berat tu, hahahah, aku boleh layan untuk tempoh yang panjang. Wahhh..! Cayalah eja.. hikhikhik :D

Mungkin keobsesan aku ni beranak sebab member-member aku kat SMK Pengkalan Berangan tu dulu , duk selalu panggil aku Korea. Sampai , aku pun dah rase yang aku  ni orang Korea.. Cait..!


My Big Bang Oppa


Wonder Girl - I want nobody nobody but you.~
(Ade yang tak tau lagu ni? Memang tak layan Era.fm) 

Cun Siot


 Korean Indie Band


Dan banyak lagi. Dah malas nak upload. Kesimpulan :: I'm a Korean Freak..!

Dahaga pulak. Sedap nye , kalo pekena bandung laici time panas ni.. heheheheh.. Pose woit..!!!~





No comments: