Monday, November 29, 2010

Benda yang Paling Susah Untuk Dibuat oleh Seorang Syarliza


Aku mahu dari baby yang montel ni , aku bertukar seperti ini

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Supermodel terkenal Adriana Lima !!!!

Hahahahahaha
Inilah yang dikatakan orang yang tidak pernah tengok cermin seumur hidup . Takkanlah aku yang comel ni boleh bertukar menjadi supermodel yang hot , cun , cool , flawless , elegance , adorable bla .. bla .. bla..

Untuk orang yang sangat suka dan gilakan makanan macam aku ni , DIET adalah musuh aku ! Tapi kalau aku tak ber- SAHABAT dengan musuh aku , peratusan untuk aku menjadi generasi kedua Kuman Kumin sangatlah tinggi. Jadi dengan ini , aku menghulurkan tangan kepada Miss DIET sambil buat muka tak rela dan berkata " Nice to meet you , miss . Hope we have a great bond FOREVER !! "

ps :: Aku nak kurus sikit je . Taknak banyak . Aku tak suka kalau badan aku menjadi sasaran penggemar sup tulang . HAHAHAHA :D

No comments: