Sunday, November 21, 2010

Semester Tanpa Awek Di Sisi Setiap Hari ~

Siapakah jejaka hensem ini ?

Jom kasi gambar yang lebih jelas :)


Owh Gu Jun Pyo ku.. ~


Mamat ni sangat hensem. Aku admirer dia dah lama. Sejak dia keluar dari perut mak dia lagi. *owh , eja qorea kencing*



Apa kena mengena beliau dengan awek aku ? Awek aku di saat akhir perpisahan kami kerana jarak Batang Berjuntai dan Shah Alam yang jauh tu , awek selalu duk sebut-sebut nama beliau. Awek , aku rindu kau !

Seharian tanpa awek , aduh , waktu makan aku kucar lana. Perut aku sarat angin total. Mummy , aku lapo ! Tapi selera takde. Sebab takde geng dan paksaan dari awek. Bangun lewat tengah hari. Tido tanpa sebarang gangguan. Hahahahaha. Wah , bab tu memang nikmat !

Awek , cepatlah datang. Nak harapkan aku heading ke Batang Berjuntai dengan BEN aku tuh , memang boleh patah pinggang aku. Aku nak gosip !!! Waaa :( Sedih ! Aku dah takde geng gosip full time.!


Teka - teki :: Siapakah awek aku tuh ? :)

No comments: