Wednesday, June 9, 2010

Kegilaan..~

Kegilaan aku sepanjang cuti.. Mengkaji vampire.. Aku pun tak sangka betapa aku sangat teruja dengan kisah2 vampire ni. Segalanya bermula dengan siri The Vampire Diaries yang adik aku bagi tengok..



Classic Style..


L - R :: Damon Salvatore , Elena Gilbert , Stefan Salvatore


Barisan Pelakon The Vampire Diaries


Teraju Utama V.D


Tengok poster pun dah mengghairahkan.. Hahahahahaha.. Hero cite ni yang bernama Damon Salvatore punyalah hensem nak mati. Naik semput aku tengok mamat ni. Apalagi , aku pun terus la yahoo muka balak baru aku ni.. Hasilnya seperti dibawah..


Damon Salvatore

Aku Jatuh Cinta..


Aku Mau Peluk Kamu.. (menggatal ko Eja)


Sekali Lagi Aku Terpukau..


Sebanarnya , cite ni ade 2 hero. Lagi sorang namanye Stefan Salvatore.. Hensem tapi not my taste. Damon ngan Stefan ni adik beradik vampire yang merebut cinta Elena. Tapi taste Elena adalah Stefan. Nasib baik gak. Kalo tak , makan hati aku tengok Elena peluk cium Damon aku 2.. ( Damon aku.. ???)


Salvatore Brothers


Damon yang Comel..~


Sandaran Mimpi.. (ape kaitannya..? heheheeh)


Man in Black



Cintaku milik Damon , Stefan.. hahahahahhah

Disebabkan aku suka sangat dengan cerita ni , apalagi , aku pun download r novel bersiri karya L.J Smith ni.. So far so good.. Damon TETAP hensem meski parasnya hanya dilakar dalam tulisan.. Selain tu ade gak novel vampire yang best macam True Blood , Mercy , Vampire Kisses , Alpha and Omega..


Well , keje aku sekarang mengadap novel2 ni sehari suntuk sambil adik aku kakcik memekak tak hengat.. Andai aku boleh bace buku ilmiah macam ni..~

No comments: