Sunday, June 12, 2011

Aku sang Raja Malas

Sangat malas okay untuk study last paper Isnin ni- Industrial Hygiene. Rasanya hormon-hormon study makin lama makin susut. Aku mahu kerja dan kahwin !!

Cuti semester sebulan ni, menghabiskan masa-masa yang ada di bumi Shah Alam. Kerja sampai habis Julai. Dan cadangnya nak buat weekend part time start from August. Hakikatnya, sangat sayang nak lepaskan kerja yang ada. Tapi study dan family lagi penting dari segalanya. Wargh !! Aku dilemma nih. *Poyo tahap cipan kau*

Selalu lepak dengan geng kambing, sampai rasanya makin kurang keluar dengan geng Unisel. Rindu Pinad dan Mat Pit ! Nak baring-baring atas perut Pinad, nak duet karok dengan Pit. Lama tak jumpa sampai bau diorang pun aku dah lupa. Tolong jangan bagi mereka berlalu dari hidup aku, Tuhan...

Dan makin hari, aku makin sayang dia dan dia. Dia dan dia. Tamakkah aku atau aku yang tak faham hati sendiri? Pening.

No comments: