Saturday, March 5, 2011

Akhir Semester


Hujung semester = Final exam.
Aku tak suka exam sebab aku tak suka mengadap buku lama-lama. Senang kata, aku cepat bosan kalau buat satu-satu benda yang makan banyak detik jarum jam aku. 

Seminggu lebih terperap kat rumah, aku sikit lagi nak jadi gila. Bosan. Nak muntah lewah rasanya. 
Cepatlah waktu berjalan. Aku ada banyak benda nak buat cuti semester ni. Pening kepala aku cari jalan keluar untuk setiap rangka masalah yang ada dalam otak aku.

Dalam loya pening aku, aku kenal dekat dengan seorang kawan. Kawan yang selalu nak mengekor mana sahaja kitorang pergi dan nak tahu setiap inci hal yang kitorang buat. Pelik bila kami jadi rapat sebab dia menurut aku bukan jenis mesra alam. Apapun, welcome to the club, Fitrey ! :)

Notakakitangan: Waktu exam macam ni, buat aku rindu Batang Berjuntai, Rumah No 35, Taman Ilmu, orang-orangnya dan dia yang jadi sejarah ~


1 comment:

hanisa_nHH said...

omg!!syarliza!! mish u. ;)